Bujang Senang

Bujang Senang

6 Jun 2016

KANTOI CURANG, PUTING PAYUDARA BERBAU ROKOK.


Seorang isteri kantoiiiii mempunyai hubungan sulit bila suaminya yang curiga dan mendapati layanan yang diterima berubah sedikit demi sedikit nekad menarik isterinya hingga jatuh ke lantai bila isterinya balik ke rumah  dan menyelak baju isterinya hingga nampak payudara dan seterusnya mencium puting payudara isterinya dan mendapati bau hanyir dan berbau rokok.

Azam bukan nama sebenar , suami wanita yang beranak satu dan berumur 34 tahun itu nekad menceraikan isterinya dengan talak satu.'Sebelum ini ada kawan yang memberitahu isteri saya mesra dengan seorang lelaki dan naik hotel bajet tapi saya tidak percaya' , katanya.

;Tapi perubahan layanan membuat saya curiga dan megintipnya dan mendapati isterinya berbual mesra seakan orang bercinta di sebuah restoran.Saya balik dan menunggunya balik ke rumah,' tambahnya lagi.

'Isteri saya bukan setakat curang tapi juga mengabaikan anak saya yang berusia 2 tahun sebab itu saya nekad menceraikannya,' kata Azam.

0 komentar: